Volvo būvtehnikas (Volvo CE) vadība vienojas par ilggadēju sadarbību ar FIA pasaules rallijkrosa čempionāta rīkotājiem

12 apr. 2022

Apliecinot elektriskās jaudas potenciālu starptautiskā līmenī, Volvo būvtehnika (Volvo CE) kļūst par oficiālo būvtehnikas un tās aprīkojuma piegādātāju jaunajam pilnībā elektriskajam FIA pasaules rallijkrosa čempionāta sacīkstēm (World RX).

 

  • Volvo būvtehnikas pārstāvji paraksta 3-gadīgu sadarbības līgumu tādējādi kļūstot par oficiālo piegādātāju jaunajam pilnībā elektriskajam FIA pasaules rallijkrosa čempionātam.
  • Čempionāts notiks ikoniskās vietās un norisināsies no š.g. jūlija līdz 2022.gada beigām, izvēršot papildus darbību nākamajās sezonās.
  • Tiek likti pamati daudzu ieinteresēto pušu iesaistes platformai, kas paātrinās ilgspējīgas pārmaiņas būvtehnikas un autosporta industrijās

 

Sadarbība, lai paātrinātu pārmaiņas

Trīs gadus ilgā sadarbība ļaus Volvo būvtehnikai izmantot savā nozarē vadošo elektrisko būvtehnikas iekārtu un to ilgtspējīgo un novatorisko risinājumu kombināciju aizraujošajā autosporta pasaulē. FIA pasaules rallijkrosa čempionāts tagad ieies jaunā pilnībā elektriskā ērā. Sīkāka informācija par novatorisko sadarbību tiks atklāta tuvāko nedēļu laikā.


Pasaules rallijkrosa čempionāts vienmēr ir bijis skatītāju iecienīts vairāku sacīkšu posmu pasākums, kurā sacīkšu automobiļi sacenšas īsos, slēgtos apļos asfalta un grants trasēs. Pirmo reizi čempionāta vēsturē 2022. gadā tas tiek atklāts no jauna kā pilnībā elektrisku automobīļu sacīkstes, jo tā mērķauditorija kļūst jaunāka un daudzveidīgāka.

Arne Dirks, pasaules rallijkrosa čempionāta izpilddirektors, saka: “Mēs esam ļoti lepni paziņot par Volvo būvtehniku kā mūsu oficiālo būvtehnikas un tās aprīkojuma piegādātāju. Viņi ir lielisks pasaules rallijkrosa čempionāta partneris, un viņi pievienojas mums brīnišķīgā brīdī – laikā, kad pasaules rallijkrosa čempionāts ieiet jaunā pilnībā elektriskā ērā. Mums ir ne tikai līdzīgi mērķi attiecībā uz ilgtspējīgu sadarbību, bet arī dažiem ļoti aizraujošiem īpaši slepeniem projektiem. Ceram, ka mēs tos drīzumā varēsim apstiprināt un būt pārliecināti, ka tas būs sensacionāls sākums  jaunajai rallijkrosa ērai."

 

Pārmaiņas sāks šeit

Volvo būvtehnika plāno izmantot savu līdzdalību čempionātā, lai mainītu līdzšinējos standartus attiecībā uz ilgtspējību, drošību, vienlīdzību un daudzveidību. Gan attiecībā uz rallijkrosa automobiļiem, gan Volvo būvtehnikas vienībām tiek piedāvāti pieredzējušus augstas veiktspējas apvidus risinājumus. Mēs izmantosim starptautisko elektrisko rallijkrosa sacīkšu posmus kā platformu, lai demonstrētu pieaugošo elektriskās būvtehnikas aprīkojuma klāstu un novatoriskos pakalpojumus pasaules auditorijai.

Bils Lovs (Bil Law), Volvo būvtehnikas zīmola, mārketinga un komunikāciju vadītājs, saka: “Globāla pāreja uz elektrisko nākotni ir neizbēgama un steidzama, un mēs zinām, ka ilgtspējīgāki būvniecības risinājumi ir būtiska šo pārmaiņu virzīšanas sastāvdaļa. Tāpēc mēs ļoti priecājamies par sadarbību ar nu jau pilnībā elektrisko FIA pasaules rallijkrosa čempionāta rīkotājiem, kas ir kopīga mūsu apņemšanās ne vien demonstrēt elektromobilitātes spēku šodien, bet arī sastrādāties nākotnē, lai veidotu pasauli, kurā vēlamies dzīvot”.

 

Aizraujošs ceļojums, kas mūs sagaida nākotnē

Sezona sāksies ar "Launch Event" pasākumu ikoniskajā Zviedrijas Höljes trasē, turpinot sacīkstes slavenajā Nirburgringas trasē Vācijā, Hellas trasē Norvēģijā, Rīgas trasē Latvijā, Montalegri trasē Portugālē, Spa-Francorchamps trasē Beļģijā un vēl vienā papildus norises vietā.

 

Ilgspējīgs un digitāls risinājums

Kā daļu no kopīgā ilgtspējības ceļveža, puses centīsies ierobežot transporta un loģistikas radīto emisiju sacīkstēs, kā arī samazināt ar ceļošanu saistītās emisijas. Kā pasākuma apmeklētāji īpaši tiks gaidīti vietējie klienti, kā arī izmantoti dažādi digitālie rīki, tostarp čempionāta RX+ tiešraides platforma, kas ļaus plašākai auditorijai pieslēgties sacensībām virtuāli.

"Klātienē notiekošā pasākuma un digitālās pieredzes integrācija padara rallijkrosa čempionātu World RX  būs lielisks veids, kā parādīt jauno mārketinga pieeju, atspoguļojot to, kā saistošā un aizraujošā veidā sasniegt visas mūsu ieinteresētās puses," saka Bils Lovs, Volvo būvtehnikas zīmola, mārketinga un komunikāciju vadītājs.

 

Sīkāka informācija presei:

Åsa Alström

Stratēģiskās komunikācijas  vadītāja

Volvo Construction Equipment

asa.alstrom@volvo.com