SIA “Swecon” piegādā pirmo Ammann ABG 6820 asfalta ieklājēju

02 dec. 2025

“Ammann ABG asfalta ieklājējs mūsu uzņēmumā kalpos kā kvalitātes simbols. Mēs lepojamies ar saviem profesionāļiem un ar tehniku, ar kuru strādājam. Gan cilvēku, gan tehnikas nodrošinātā kvalitāte ļauj mums būvēt vislabākos ceļus un attīstīt uzņēmumu,” norāda Roberts Kuiva, SIA “SMA”. 

“Esam patiesi gandarīti par šo nozīmīgo notikumu – pirmā Ammann ABG 6820 asfalta ieklājēja nodošanu klientam. Vēlos izteikt pateicību SIA “SMA” par ilgstošo uzticību. Nodotā tehnikas vienība aprīkota ar patentēto dubulttampera mehānismu, kas nodrošina augstāku ieklāšanas kvalitāti un  sablīvēšanu. Novēlam klientam veiksmīgu un produktīvu projektu īstenošanu,” uzsver Arnis Skudris, SIA “Swecon” uzņēmuma vadītājs.

Par Ammann ABG 6820 kāpurķēžu asfalta ieklājējiem

Ammann ABG 6820 kāpurķēžu asfalta ieklājējs pieejams ar ieklāšanas šablonu bāzes platumu 2,5 metri vai 3,0 metri. Tam ir uzlabota elektroniskās vadības sistēma (Electronic Paver Management - EPM3) un veiktspējas vadības ierīces. Tehnoloģiju un patentu apvienojums dod iespēju sasniegt ļoti augstu efektivitāti un ieklāšanas ražīgumu 700 tonnas stundā.

ABG asfalta ieklājējus raksturo inovatīva vadības sistēma, augsts ražīgums, vienkārša remontdarbu un apkopju veikšana, efektivitāte. Tas viss veicina produktivitāti un, visbeidzot, rentabilitāti. Papildu ieklāšanas šablonu daudzveidība un pārliecinošais sniegums ir ļoti saistošs ceļu būves nozares profesionāļiem. Klients var pielāgot ieklājēja aprīkojumu un darba funkcijas  pēc nepieciešamības. 

Unikālie ABG dubulttamperu ieklāšanas šabloni

ABG dubulttamperu ieklāšanas šabloniem, kas ir unikāli tirgū, tagad ir vēl viena būtiska priekšrocība.

Jaunākajos modeļos operators var pakāpeniski regulēt jaunā patentētā VDTA-V ieklāšanas šablona priekšējā tampera gājienu, kamēr ieklājējs darbojas.

Iepriekš priekšējā tampera gājienu varēja mainīt tikai manuāli, un tas bija laikietilpīgi. Ieklājējs bija jāizslēdz, un process prasīja zināmu piepūli. 

Risinājums zemas temperatūras asfaltam

VDTA-V ir ideāli piemērots izaicinājumiem, kas rodas, ieklājot zemas temperatūras asfaltu. Vēsāks zemas temperatūras asfalta maisījums sniedz virkni priekšrocību, jo īpaši zemākas CO2 emisijas un degvielas ietaupījumu.

Zemas temperatūras asfaltam ir īsāks blīvēšanas laiks. Divkāršā blīvēšanas sistēma to risina, divreiz uzsitot pa materiālu, lai optimizētu sākotnējo blīvēšanu, un VDTA-V ievērojami atvieglo šo procesu. Bezpakāpju regulējamais iestatījums nodrošina, ka ieklājēja komanda var pielietot perfektu amplitūdu un pat pielāgoties darba vietas specifikai.

Līkumi, apļi

Katru VDTA-V ieklājēja tamperu gājienu var regulēt neatkarīgi, diapazonā no 0,5 mm līdz 10 mm, katrai sekcijai atsevišķi.

Sekciju regulēšana ir svarīga, ieklājot līkumotus ceļus un apļveida krustojumus. Iekšējām ieklājēja sekcijām ir nepieciešams mazāks tampera gājiens, jo tās neaptver tik lielu zemes platību kā ārējās sekcijas. Viens iestatījums vai nu pārāk sablīvēs iekšējo daļu, vai nepietiekami sablīvēs ārējo daļu.

 

SIA Swecon ir autorizētais Volvo būvtehnikas, Metso drupināšanas un sijāšanas iekārtu, Ammann ABG asfalta ieklājēju, Ammann asfalta un grunts veltņu, ALLU piederumu, Vuomet greideru dīleris Latvijā.